- Насловна
- Истраживачи
- Калојан Методијев
Калојан Методијев
Југозападни универзитет "Неофит Рилски", Благоевград.
периодика
ПОЛИТИЧКИ МАРКЕТИНГ СРПСКЕ НАПРЕДНЕ СТРАНКЕ И ДЕМОКРАТСКЕ СТРАНКЕ НА ПАРЛАМЕНТАРНИМ ИЗБОРИМА У СРБИЈИ, МАРТ 2014
Овај чланак je заснован на компаративноj анализи између маркетиншких кампања две политичке странке у Србији: Српске напредне странке са председником Александром Вучићем (владајућа странка) и Демократске странке (партија у опозицији) са лидером Драганом Ђиласом. У чланку је извршена анализа тока њихових кампања на ванредним парламентарним изборима у Србији (16. март 2014). Упоређивање две кампање је извршено према бројним стандардима: политичке слике лидера, њихове маркетиншке поруке, њихова интернет кампања, ПР стратегије, слогани, легитимитет, технике маркетинга, међународни политички односи, штампане медије, интернет, однос непријатељ-савезник итд.