Izaberi jezik:

Kalojan Metodijev

  • Adresa: /
  • Email: /
  • Telefon: /
  • LinkedIn: /

Jugozapadni univerzitet "Neofit Rilski", Blagoevgrad.

PERIODIKA

POLITIČKI MARKETING SRPSKE NAPREDNE STRANKE I DEMOKRATSKE STRANKE NA PARLAMENTARNIM IZBORIMA U SRBIJI, MART 2014

Ovaj članak je zasnovan na komparativnoj analizi između marketinških kampanja dve političke stranke u Srbiji: Srpske napredne stranke sa predsednikom Aleksandrom Vučićem (vladajuća stranka) i Demokratske stranke (partija u opoziciji) sa liderom Draganom Đilasom. U članku je izvršena analiza to­ka njihovih kampanja na vanrednim parlamentarnim izborima u Srbiji (16. mart 2014). Upoređivanje dve kampanje je izvršeno prema brojnim standardima: političke slike lidera, njihove marketinške poruke, njihova internet kampanja, PR strategije, slogani, legitimitet, tehnike marketinga, međunarodni politički odnosi, štampane medije, in­ternet, odnos neprijatelj-saveznik itd.

 

ç